Altijd de laagste prijs | Groot assortiment | Voor 15:00 besteld morgen in huis

Garantie & Klachten

Garantie

Wij van kweekit.nl geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kweekit.nl . Wij streven om altijd alle problemen of geschillen correct af te handelen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.kweekit.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 23 reviews.